Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Hoe lang deze periode is, is afhankelijk per product. Een product moet beantwoorden aan wat je er in alle redelijkheid van mocht verwachten. Daarnaast geven wij je een garantieperiode van minimaal twee jaar en geldt ook de fabrieksgarantie. Deze termijn kan oplopen tot wel tien jaar. De door ons geboden garantie en fabrieksgarantie doen nooit afbreuk aan je wettelijke garantierechten.
Onze garantie:
- Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
- De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
- Het product is bij ons aangeschaft
- Je hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product
- Retourkosten worden in geval van garantie niet in rekening gebracht. Dacks Buitenmeubelen draagt alle kosten.
Wanneer je niet tevreden bent over ons, kun je hiervoor een klacht indienen.
Je kunt je klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. We willen je vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kun je binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar jou tevredenheid op te lossen.
Je ontvangt een kopie van het bericht op het e-mailadres dat je in het formulier vermeldt.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Op de website vindt je meer informatie hierover. Daarnaast kun je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), je kunt je klacht bij het ODR indienen, door hier te klikken. Je wordt doorverwezen naar de Europese website van het ODR.